امروز یه دوستی ماشین و خواست سوئیچ دادم یه ساعت برد . اورد دیدم خط انداخته روش .. کفرم دراومد . یه ساعت هم نتونسته نگهداری کنه . بهش زنگیدم گفتم . اول زیربار نرفت اما بهش ثابت کردم گفت خسارت میدم . مثل اینکه در جریان قیمت ها نیست
اخه من از کجای تو این خسارت و بگیرم
طول عمر...
ما را در سایت طول عمر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: دوشنبه 3 دی 1397 ساعت: 19:15