دیشب

خرید بک لینک
امیدوارم دیشب و به همه خوش گذشته باشه و یلدای خوب و خاطره انگیزی رو گذرونده باشن

ما هم طبق معمول منزل پدر بودیم . دسر و ژله های دیشب رو خانمم درست کرده بود . انصافا زیبا شده بودن و با چشم بازی میکردن .. دخترم گفت بگین من درست کردم ما هم گفتیم ژینا درست کرده و دخترم کلی خوشحال شد .

دیشب دخترم حسابی هم رقصید . نمیدونم اینهمه انرژی رو از کجا میاره

پ ن : هنرمند بودن هم خیلی خوبه منتهی هزینه هم زیاد داره . برای دسر و ژله دیشب مبلغ زیادی هزینه کردم .. پزش رو خانمم داد . ولی خب دورهمی و خوشحالی با خانواده ارزشش خیلی زیاده .

طول عمر...

ما را در سایت طول عمر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 162 تاريخ: دوشنبه 3 دی 1397 ساعت: 19:15

صفحه بندی