ما هم طبق معمول منزل پدر بودیم . دسر و ژله های دیشب رو خانمم درست کرده بود . انصافا زیبا شده بودن و با چشم بازی میکردن .. دخترم گفت بگین من درست کردم ما هم گفتیم ژینا درست کرده و دخترم کلی خوشحال شد .
دیشب دخترم حسابی هم رقصید . نمیدونم اینهمه انرژی رو از کجا میاره
پ ن : هنرمند بودن هم خیلی خوبه منتهی هزینه هم زیاد داره . برای دسر و ژله دیشب مبلغ زیادی هزینه کردم .. پزش رو خانمم داد . ولی خب دورهمی و خوشحالی با خانواده ارزشش خیلی زیاده .
طول عمر...ما را در سایت طول عمر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 162