طرف پست گذاشته اگه برمیگشتین به ده سال قبل زندگیتون چکار میکردید؟
ملت زیرش اومدن نوشتن دلار و سکه میخریدم نگه میداشتیم!!
عمدتا هیچ ایدهای برای بهتر زندگی کردن نداریم، فقط اینکه دلالی و سوداگری توی ژن ایرانی نهادینه شده!
پ ن : عجب رفیقای بی معرفتی هستین شما یه روز نباشم کلا فراموشم میکنید![]()
+ تویی که به خیال خودت مارو سرکار گذاشتی و الان حسابی به خودت باریکلا میگی ! فقط اینو بدون که خیلی وقته داری پیچونده میشی
ادامه بده ، تا هر جا پیش بری پا به پات میام ![]()
ما را در سایت طول عمر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 158