ژن ایرانی

خرید بک لینک

طرف پست گذاشته اگه برمیگشتین به ده سال قبل زندگیتون چکار میکردید؟
ملت زیرش اومدن نوشتن دلار و سکه میخریدم نگه میداشتیم!!
عمدتا هیچ ایدهای برای بهتر زندگی کردن نداریم، فقط اینکه دلالی و سوداگری توی ژن ایرانی نهادینه شده!


پ ن : عجب رفیقای بی معرفتی هستین شما یه روز نباشم کلا فراموشم میکنید

+ تویی که به خیال خودت مارو سرکار گذاشتی و الان حسابی به خودت باریکلا میگی ! فقط اینو بدون که خیلی وقته داری پیچونده میشی ادامه بده ، تا هر جا پیش بری پا به پات میام

طول عمر...

ما را در سایت طول عمر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 158 تاريخ: چهارشنبه 5 تير 1398 ساعت: 2:00

صفحه بندی