همین کارمندها خیلی وقت ها بیخود به کارما گیر میدن و تخریب میدن که خودش کوهی از ضرره . من خیلی به این ادمها فکرکردم و به یک نتیجه ای رسیدم . تمام این کارمندایی که انقدر ناراضی ان از شغلشون و دل به کارشون نمیدن یک روزی برای رسیدن به همین جایگاه بسیار ذوق زده بودن ولی حالا کارشون شده چرتکه انداختن و حساب کردن درامد من و امثال من .
هیچ با خودشون فکر نمیکنن که من روحیه ی ریسک و پذیری داشتم و اونها نداشتن . اونها به شغلی با درامدی کم ولی دائمی راضی تر بودن و ریسک نکردن اما من به کارمندی و درامد اب باریکه ماهیانه اصلا راضی نبودم . تلاش کردم ؛ ریسک کردم ولی از نظر خودم هنوز به اون درامدی که میخواستم نرسیدم
طول عمر...ما را در سایت طول عمر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 206