ریسک

خرید بک لینک
اداره ای که باهاش قرارداد دارم و همیشه رفت و امد میکنم کارمندهای مزخرفی داره . یعنی خیلی اذیت میکنن تا کارتو راه بندازن ، مخصوصا به امثال من حس خوبی ندارن . میگن ما یک ماه جون میکنیم و حقوقمون انقدر کمه و شما کاری نکرده انقدر پول گیرت میاد . اونها درک اینو ندارن که شغل با شغل خب فرق داره ، قرار نیست یه مهندس با یه کارمند درامدش برابر باشه چون زحمتی که برای رسیدن به اینجا کشیدیم متفاوت بوده . کارمون هم متفاوته ، اونها صبح تا ظهر و یا عصر توی اداره هستن و کار مردم رو راه میندازن ( که اونم به خوبی انجام نمیدن ) ولی من کارم همش محاسباته . و خیلی از فکرم کار میکشم و البته هزاران مشکل دیگه ای که در شغل ما هست و فقط یک مهندس میدونه و بس

همین کارمندها خیلی وقت ها بیخود به کارما گیر میدن و تخریب میدن که خودش کوهی از ضرره . من خیلی به این ادمها فکرکردم و به یک نتیجه ای رسیدم . تمام این کارمندایی که انقدر ناراضی ان از شغلشون و دل به کارشون نمیدن یک روزی برای رسیدن به همین جایگاه بسیار ذوق زده بودن ولی حالا کارشون شده چرتکه انداختن و حساب کردن درامد من و امثال من .

هیچ با خودشون فکر نمیکنن که من روحیه ی ریسک و پذیری داشتم و اونها نداشتن . اونها به شغلی با درامدی کم ولی دائمی راضی تر بودن و ریسک نکردن اما من به کارمندی و درامد اب باریکه ماهیانه اصلا راضی نبودم . تلاش کردم ؛ ریسک کردم ولی از نظر خودم هنوز به اون درامدی که میخواستم نرسیدم

طول عمر...

ما را در سایت طول عمر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 206 تاريخ: دوشنبه 3 دی 1397 ساعت: 19:15

صفحه بندی