میگه توی مهدکودک خیلی اتفاقات میفته اگر مربی هاش بهم نگن خودش اصلا نمیگه
مثلا با دوستاش دعواش میشه و حسابی باهاشون گیس و گیس کشی راه میندازه بعد که میاد خونه انگار نه انگار به مادرش چیزی نمیگه تا خودش نفهمه . البته همیشه به من میگه فقط به مادرش نمیگه . با این روحیه ی لطیفی که داره این رفتار بعیده ازش ، اما واقعا این کارش مثل خودمه . مادرش هم اعصابش خورد میشه میگه اصلا خوب نیست بچه پنهان و کاری و و یاد بگیره . البته راست میگه اما جای نگرانی نیست چون به من همیشه میگه .
پ ن : اما به نظر من پدر بچه پنهان کاری بلد باشه خیلی بدتره !
طول عمر...ما را در سایت طول عمر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 160